Cerca nel blog

OPEN TO EVERYONE BUT...

1) Do not share links: from now, every link is tracked so if a link would be sharing, the IP address is shown by me and I will banned who share link.

2) Requests 5 links in one day if they are not shown here only to bootlegging.elvis@gmail.com

3) DO NOT ASK RELEASES IF THEY AREN'T IN MY BLOG.


venerdì 11 settembre 2015

NO ONE CAN'T STOP ME

Non è mia intenzione fare polemiche ma voglio semplicemente avvertire chi mi "fa morire i link" reclamando a Mega o a Mediafire le più assurde motivazioni, che NESSUNO PUO' FERMARE IL MIO BLOG CON QUESTI MESCHINI ESPEDIENTI.
Non voglio denaro, non voglio "popolarità": la mia unica intenzione è quella di CONDIVIDERE LA MIA COLLEZIONE CON ALTRI APPASSIONATI.
Chi mi "fa lo sgambetto" in quel modo, ottiene solo spreco di energie e mi fa semplicemente rallentare, ma io CONTINUERO' A CARICARE NUOVI LINKS QUANDO MI ACCORGERO' CHE NON FUNZIONANO.
Qui, la sola cosa che conta, è ELVIS !



I don't want argue but I would warn the people that "make my links deads" complaining to Mega or Mediafire the most ridiculous explanations that NO ONE CAN STOP MY BLOG BY THESE PETTY EXPEDIENTS.
I don't want money, I don't want "fame": my only goal is TO SHARE MY ELVIS' COLLECTION WITH OTHER FANS.
If they hamping me, the only thing that could happen is a little "slower" blog but I WILL GO ON WITH NEW LINKS WHEN SOMETHING GO WRONG.
The only important thing here is ELVIS !

23 commenti:

  1. Risposte
    1. Marco I Knew that on my blog ,that son of a bitch called Mark wall killed all my links and then open his new shitty blog Thekinginshit where 98 percent posted are stolen from others so don't give up Marco if you need help you can count on me . I Think i'm gonna kill a couple of links just to have fun

      Elimina
  2. well keep up the good work my friend & well said

    RispondiElimina
  3. Thank you so much for everything you do. Stay strong and don't let the haters get you down.

    RispondiElimina
  4. Io ti voglio ringraziare, e sostenere, per la tua determinazione, costanza e disponibilità alla condivisione!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Per me è un piacere. Nel corso degli anni ho scaricato a mia volta parecchie cose che non riuscii ad acquistare e mi sembra giusto "rimetterle in circolazione".

      Elimina
  5. Keep up your fantastic blog Marco, it is much appreciated by REAL-Elvis fans

    RispondiElimina
  6. there are so many elvis soundboard cd concerts but you insist to post these trash audience recordings!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. If you don't like them, just skip them. Everything it's free, in this blog. Don't worry ! :D

      Elimina
  7. Questi maledetti co..ioni, vsdano a perdere tempo altrove...Marco siamo tutti con te viva il tuo fantastico blog...e viva Elvis sempre!!!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie. Se me lo chiudono, io ne apro un altro ! :D

      Elimina
  8. In bocca al lupo e non mollare mai.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie. "Mollare" non è nel mio vocabolario... :D

      Elimina
  9. thank you very much, Marco, for all you do!

    RispondiElimina
  10. keep up the great work you're doing here Marco

    RispondiElimina
  11. Marco, ton oeuvre est toujours vivante. Continue ton excellent travail pour les fans. Marco, your work is still alive. Keep on your fantastic and huge work for us. Grazie enorme Marco.

    RispondiElimina